مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 شهریور 1399 ساعت 03:152020-08-24سياسي

شرایط حادی از لحاظ تعداد مبتلایان نداریم


شرایط حادی از لحاظ تعداد مبتلایان نداریم.

- ایسنا/لرستان فرماندار رومشکان می گوید: شرایط حادی از لحاظ تعداد مبتلایان نداریم.

نعمت الله دستیاری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در حال حاضر نسبت به گذشته مردم رومشکان پروتکل های بهداشتی را بیشتر رعایت می کنند و شرایط نسبتاً خوبی داریم.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه مردم رومشکان ارادت ویژه ای به ائمه اطهار دارند و همواره در ماه محرم عزاداری های ویژه ای انجام می دهند، امسال نیز در این زمینه برنامه های خاصی دارند.

دستیاری اضافه کرد: البته جلسات زیادی در این خصوص داشته ایم و مقرر شده هیئات مذهبی همه موارد مطرح شده برای جلوگیری از شیوع کرونا در برگزاری مراسم عزاداری محرم را انجام دهند.

فرماندار رومشکان افزود: انتظار می رود عزاداران حسینی نیز همه این موارد را انجام دهند تا مشکلی برای شخص خاصی رخ ندهد و مراسم عزاداری به بهترین شکل ممکن انجام شود.

وی در خصوص آخرین وضعیت کرونا در این شهرستان بیان کرد: رومشکان مدت زیادی در وضعیت سفید قرار داشت اما الان در وضعیت زرد هستیم و مطابق آمارهای دانشگاه علوم پزشکی شرایط حادی از لحاظ تعداد مبتلایان نداریم.

دستیاری با تاکید بر رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی، تصریح کرد: کرونا با کسی شوخی ندارد و نباید فکر کنیم که این ویروس از ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط حادی از لحاظ تعداد مبتلایان نداریم

شرایط حادی از لحاظ تعداد مبتلایان نداریم