مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 شهریور 1399 ساعت 03:452020-08-25سياسي

چمدان سلامت، طرحی نو برای سفرهای هوشمند


معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان بلوچستان گفت: چمدان سلامت علاوه بر امکانات و تجهیزات لازم برای سفر در واقع اندیشه نو برای سفرهای نو و هوشمندانه و مقدمه ای برای این موضوع هست که ما را قادر می سازد بر کرونا غلبه کنیم.

- مجتبی میرحسینی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: سیستان و بلوچستان با مجموعه اقدامات انجام شده در حوزه گردشگری در سالهای اخیر از جمله مشارکت فعال مردم بویژه جوانان در فضای مجازی، اقدامات هماهنگ بخش های مختلف، درک ملی ایجاد شده و ایجاد زیرساخت های لازم از سرزمین ناشناخته ها به سرزمین آرزوها تبدیل خواهد شد  و در این میان نقش رسانه ها نیز بسیار مؤثر و پررنگ است.

وی با اشاره به اینکه چمدان سلامت در واقع طرحی نو برای سفرهای هوشمند است، گفت: از همه مسافران و گردشگران دعوت می کنیم که چمدان سلامت خود را ببندند و با رعایت پروتکل های بهداشتی لازم آماده سفر به سرزمین آرزوها شده و سفر ایمنی را تجربه کنند.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان افزود: سیستان و بلوچستان سرزمینی است که قادر است همه آرزوهای گردشگران را در شاخه های مختلف گردشگری جامه عمل بپوشاند و فرصت تجربه در همه شاخه های گردشگری را فراهم آورد، بنابراین میتوان گف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چمدان سلامت، طرحی نو برای سفرهای هوشمند

چمدان سلامت، طرحی نو برای سفرهای هوشمند