مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 شهریور 1399 ساعت 03:452020-08-25سياسي

فعالیت 72 آشپزخانه اطعام حسینی در استان یزد


مدیر کل کمیته امداد استان یزد گفت: هم زمان با آغاز ماه محرم 72 آشپزخانه «اطعام حسینی» به یاد 72 شهید کربلا توسط کمیته امداد در سطح استان یزد برای طبخ غذای گرم و توزیع در بین نیازمندان و مددجویان تحت حمایت این نهاد راه اندازی و افتتاح شد.

- ایسنا/یزد مدیر کل کمیته امداد استان یزد گفت: هم زمان با آغاز ماه محرم 72 آشپزخانه اطعام حسینی به یاد 72 شهید کربلا توسط کمیته امداد در سطح استان یزد برای طبخ غذای گرم و توزیع در بین نیازمندان و مددجویان تحت حمایت این نهاد راه اندازی و افتتاح شد.

محمد شجاعان در مراسم افتتاح آشپزخانه اطعام حسینی در منطقه دو یزد، ضمن اعلام این خبر، پیرامون اجرای رزمایش ایران همدل، اطعام حسینی در این استان، بیان کرد: با توجه به تجربیات حاصل از برگزاری و اجرای غرورآفرین ایران همدل، اطعام مهدوی در ماه مبارک رمضان، امید است در تداوم این حرکت خداپسندانه با مشارکت مردم نوع دوست استان یزد بار دیگر نمایشی از وحدت، همبستگی و ولایت مداری در پاسداشت خون سیدالشهدا و عزاداری اباعبدالله الحسین (ع) را در قالب طرح اطعام حسینی شاهد باشیم.

وی افزود: در این مرحله از رزمایش مواسات و همدلی و کمک مؤمنانه به نیازمندان همچنان نیازمند حمایت و همکاری مراکز نیکوکاری، ادارات، خیران حقیقی و حقوقی، مؤسسات، خیریه ها، هیئت های مذهبی، مرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 72 آشپزخانه اطعام حسینی در استان یزد

فعالیت 72 آشپزخانه اطعام حسینی در استان یزد