مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 شهریور 1399 ساعت 03:552020-08-25سياسي

76 زندانی اردکان آزاد شدند


رییس شوراهای حل اختلاف استان یزد گفت: با همت رییس زندان اردکان، خیرین برای آزادی 76 نفراز زندانیان جرایم غیرعمد، پرداخت یک میلیارد و 746 میلیون ریال را متقبل شدند.

- ایسنا/یزد رییس شوراهای حل اختلاف استان یزد گفت: با همت رییس زندان اردکان، خیرین برای آزادی 76 نفراز زندانیان جرایم غیرعمد، پرداخت یک میلیارد و 746 میلیون ریال را متقبل شدند.

محمدرضا حداد در این رابطه بیان کرد: تاعداد 152 فقره پرونده صلح و سازش در شعبه پنج ویژه زندانیان شورای حل اختلاف مستقر در زندان شهرستان اردکان تشکیل و با کمک و مساعدت خیرین تعداد 76 نفر زندانی در پنج ماهه ابتدایی سال جاری از زندان شهرستان اردکان و به آغوش گرم خانواده بازگشتند.

این مقام قضایی در خصوص فرهنگ بسیار خوب و زیبای گذشت، اظهار کرد: این که فرهنگ بسیار زیبای گذشت در کشور رایج شده و صحنه های بسیار زیبایی را به جا گذاشته، نشان دهنده رأفت و مهربانی مردم است.

وی تصریح کرد: گام های خیرخواهانه ای که با جذب کمک های خیرین در راستای آزاد سازی زندانیان بر می دارند باعث رضایت خداوند و کاسته شدن آسیب های اجتماعی خواهد شد.

حداد افزود: باید از فضای محرم برای آزادی زندانیان نیازمند جرایم غیرعمد و مالی بهره گرفت زیرا زندانیان نیازمند جزء اقشار ضعیف به شمار رفته و باید کمک کنیم تا دست نیازمندان و زندانیان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

76 زندانی اردکان آزاد شدند

76 زندانی اردکان آزاد شدند