مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 شهریور 1399 ساعت 04:052020-08-25ورزشي

ضرورت ترویج توریسم ورزشی در کهگیلویه و بویراحمد


استاندار کهگیلویه و بویراحمد به نقش قابل توجه توریسم ورزشی در توسعه اقتصادی اشاره کرد و گفت: این استان ظرفیت توسعه توریسم ورزشی را دارد و در این راستا نیازمند توجه ویژه وزارت ورزش و جوانان است.

- حسین کلانتری در دیدار با ایرج رحمانی مدیرکل هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان و سید عبدی افتخاری رییس سابق فدراسیون اسکی کشور، افزود: استان کهگیلویه و بویراحمد با توجه به محرومیت به جا مانده پیش از انقلاب جزو استان هایی است که نیازمند توجه و حمایت ویژه دولت است.

وی با اشاره به اینکه کهگیلویه و بویراحمد استان مرزی نیست، تصریح کرد: با وجود این مسئله این استان نسبت به جمعیت بیشترین حضور را در جنگ تحمیلی داشت و بیشترین شهید را تقدیم انقلاب کرده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به عمق محرومیت و فاصله استان تا مرکز کشور، بیان کرد: انتظار می رود تجهیزات، آموزش و حمایت های مالی استان در حوزه ورزش به میانگین کشوری نزدیک شود.

کلانتری خاطرنشان کرد: بدون شک اگر استان در این مسیر قرار گیرد دیگر ارتقای جایگاه ورزش استان با هنر مدیریتی افراد قابل جبران است.

وی با بیان اینکه جوانان و ورزشکاران کهگیلویه و بویراحمدی در زمینه ورزش های انفرادی دارای استعدادهای برتر در سطح ملی و بین المللی هستند، عنوان کرد: روحیات کار و ورزش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت ترویج توریسم ورزشی در کهگیلویه و بویراحمد

ضرورت ترویج توریسم ورزشی در کهگیلویه و بویراحمد