مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 شهریور 1399 ساعت 04:152020-08-25حوادث

پایان گروگان گیری با دستگیری 4 آدم ربا


 فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ گفت: گروگان 45 ساله ای که به دلیل اختلاف مالی توسط چهار نفر ربوده شده بود، در کمتر از 24 ساعت رهایی یافته و گروگان گیران نیز دستگیر شدند.

- ایسنا/البرز  فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ گفت: گروگان 45 ساله ای که به دلیل اختلاف مالی توسط چهار نفر ربوده شده بود، در کمتر از 24 ساعت رهایی یافته و گروگان گیران نیز دستگیر شدند.

سرهنگ علی سلیمانی با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع ربایش فردی 45 ساله توسط افراد ناشناس در روستای عرب آباد شهرستان ساوجبلاغ، بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان این که کارآگاهان در بررسی های اولیه خود متوجه شدند فرد ربوده شده به دلیل اختلافات مالی چندین بار توسط افرادی تهدید شده است، افزود: بلافاصله با انجام اقدامات پلیسی محل نگهداری گروگان در استان تهران شناسایی شد و کارآگاهان با دریافت نیابت قضایی به محل مورد نظر اعزام شدند.

سرهنگ سلیمانی اظهار کرد: در ادامه کارآگاهان با اطمینان از حضور گروگان گیران در محل شناسایی شده، در عملیاتی غافلگیرانه هر چهار نفر آنها را دستگیر و به پلیس آگاهی ساوجبلاغ منتقل کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به رهایی گروگان و بازگشت نامبرده به جمع خانواده اش در کمتر از 24 ساعت، تصریح کرد:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان گروگان گیری با دستگیری 4 آدم ربا

پایان گروگان گیری با دستگیری 4 آدم ربا