مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 شهریور 1399 ساعت 04:152020-08-25سياسي

فضای مجازی و چالش های پیش روی آموزش و پرورش


متولیان امرآموزش و پرورش در ابتدا باید زیرساخت های دسترسی به فضای مجازی را برای سال جدید تحصیلی فراهم کنند و تا این امر محقق نشود.

عملا برنامه های آموزشی مجازی رونق نخواهد یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، صادق بارانی نیا از فعالان فرهنگی و رسانه ای شرق هرمزگان و خبرنگار فارس در شهرستان میناب در یادداشتی به بررس چالش های پیش روی آموزش و پرورش در حوزه علم آموزی در فضای مجازی پرداخته است.

اسفندماه 98 بود که با شیوع بیماری منحوس به اقتصاد خانواده ها نیز ضربه مهلکی وارد شد تا جایی که توان هزینه های آموزشی و اینترنت و خرید موبایل برای استفاده برنامه شاد که از سوی آموزش و پرورش اعلام شد از بیشتر خانواده ها شد.

ازسوی دیگر برنامه شاد با هزینه های گران اینترنت همراه و لزوم خرید تلفن همراه هوشمند برای قشر آسیب پذیر جامعه با عدم استقبال مواجه شد و یکی دیگر از مشکلات و معایب برنامه شاد آن بود که والدین دانش آموزان به جای دانش آموزان متحان می دادند و دانش آموز با این برنامه درگیر نبود تا بتواند با بهره بردن از آن بر سطح توان علمی خود بیافزاید.

هم اکنون درآستانه بازگشایی مدارس سوال اینجاست متولیان امر با توجه به مشکلات فوق الذکر چه تمهیدات آموزشی و بهداشتی و زیرساختی برای توسعه استفاده از ظرفیت فضای مجازی را برای پیشرفت تح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فضای مجازی و چالش های پیش روی آموزش و پرورش

فضای مجازی و چالش های پیش روی آموزش و پرورش