مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 شهریور 1399 ساعت 04:152020-08-25اقتصادي

پرداخت منابع ریالی به تعاونی هایی که 60 درصد پیشرفت دارند


وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با پرداخت منابع ریالی به تعاونی هایی که 60 درصد پیشرفت دارند، موافقت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبر استفاده از ظرفیت بخش تعاون اشاره کرد و گفت: با وجود سند بخش تعاون، این بخش هنوز جایگاه خود را پیدا نکرده و سهم آن در اقتصاد همچنان محدود است.

شریعتمداری علت عدم اقبال مردم به تعاونی ها در سال های گذشته را عدم نظارت و خروج شفافیت از بخش تعاون دانست و گفت: خوشنامی که بخش تعاون به ویژه در اوایل پیروزی انقلاب داشت، بسیاری از مردم، حتی کارگران و کارفرمایان را بر آن داشت تا درصدد تشکیل تعاونی ها باشند.

وی افزود: در گذشته فرهنگ تعاونی و فرهنگ اسلامی توانست ارتباط وسیعی بین مردم به وجود آورد و معتقدم عدالتی که در رابطه با اقتصاد تعاونی وجود دارد، در اقتصاد خصوصی نیست.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: این نوع نگاه در روش اقتصادی شهیدبهشتی به دلیل شناخت از فرهنگ اسلامی و مطالعه پیرامون فعالیت تعاونی های دنیا داشت، به چشم می خورد و به همین دلیل ایشان بر وجود بخش تعاون در قانون اساسی تاکید داشتند.

وی ادامه داد: همین نوع نگاه دست اندرکاران در اوایل انقلاب، موجب شکل گیری وزارتخانه ای در این حوزه شد و نظارت، هدایت و تشویق دولت از تعاونی ها گسترش یافت به طوری که تعاونی ها در دوران دفاع مقدس خدمات ارزنده ای ارائه ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت منابع ریالی به تعاونی هایی که 60 درصد پیشرفت دارند

پرداخت منابع ریالی به تعاونی هایی که 60 درصد پیشرفت دارند