مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 شهریور 1399 ساعت 04:302020-08-25بين الملل

تعیین تکلیف چاه های فاقد پروانه


در نشست مشترک شهرداری تهران و شرکت های آب و فاضلاب ونیز آب استان تهران، بر تعیین تکلیف چاه های فاقد پروانه در پایتخت تاکید شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عبدالحمید امامی معاون مالی شهرداری تهران در نشست مشترک با شرکت آب و فاضلاب گفت: ما همانند سایر شهروندان در این شهر زندگی می کنیم، پس وظیفه داریم کیفیت زندگی شهروندان را در ابعاد مختلف ارتقاء دهیم .

وی بر انجام همکاری های مشترک و فی مابین تاکید کرد و عنوان کرد: سیاست های عمومی شهرداری تهران در وهله نخست امید بخشیدن و جلب اعتماد مردم است؛ به این معنی که ما با همکاری و با شیوه های رفتاری مناسب، مردم را امیدوار کنیم که اگر مشکلات به طور کامل برطرف نشده، اما کم شده اند و مسیر رو به پیشرفت است.

در ادامه مجتبی یزدانی معاون خدمات شهری شهرداری تهران نیز در ادامه گزارشی از مجموع فعالیت های انجام شده ارائه کرد و گفت: لیست چاه هایی که برای آبیاری بوستان ها بهره برداری می شود مشخص شده است که به تفکیک داشتن و نداشتن پروانه و یا میزان آب دهی سرانه دارند مشخص شد که مقرر شد، طی تفاهم نامه ای توسط بالاترین مقام دو دستگاه اجرایی شود، ارائه کرد.

همچنین رضوی مدیر عامل آب منطقه ای تاکید کرد: شرکت آب منطقه ای خود را متعهد می داند در قبال همکاری خوب شهرداری تهران، در یک پروسه زمانی مصوب در خصوص مجوز چاهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین تکلیف چاه های فاقد پروانه

تعیین تکلیف چاه های فاقد پروانه