مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 شهریور 1399 ساعت 04:302020-08-25اقتصادي

بهره برداری از 130 طرح مخابراتی یزد در هفته دولت


مدیر مخابرات منطقه یزد از افتتاح 130 طرح مخابراتی در این استان با سرمایه گذاری بالغ بر 573 میلیارد ریال به مناسبت هفته دولت خبر داد.

- ایسنا/یزد مدیر مخابرات منطقه یزد از افتتاح 130 طرح مخابراتی در این استان با سرمایه گذاری بالغ بر 573 میلیارد ریال به مناسبت هفته دولت خبر داد.

محمدرضا زارع در این خصوص تصریح کرد: در هفته دولت 130 طرح مخابراتی با سرمایه ای بالغ بر 573 میلیارد ریال در زمینه های تاسیس، توسعه، نصب در سطح استان راه اندازی و مورد بهره برداری قرار می گیرد.

وی عنوان کرد: این طرح ها شامل تاسیس و توسعه کافو نوری، توسعه و بهسازی سوییچ تلفن ثابت، ایجاد بستر تلفن ثایت و اینترنت پرسرعت از طریق تانوما در شهرهای میبد و یزد، اجرای فیبر نوری، افزایش تکنولوژی 3G و 4G است.

مدیر مخابرات منطقه یزد بیان کرد: توسعه تجهیزات اینترنت پرسرعت خانگی در سطح استان، نصب سوییچ دیتا، ایجاد بستر ارائه سرویس سورینو در شهرستان های تفت و یزد و افزایش ظرفیت افزایش ظرفیت زیرساخت داخل استانی در 21 ایستگاه از دیگر طرح های مورد بهره برداری در هفته دولت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه یزد، زارع در پایان مهمترین طرح های هفته دولت را تاسیس 17 سایت 2G و افزایش 33 تکنولوژی 3G و افزایش 33 تکنولوژی 4G و همچنین اتمام طرح اجرای فیبرنوری فاز یک(uso) بیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 130 طرح مخابراتی یزد در هفته دولت

بهره برداری از 130 طرح مخابراتی یزد در هفته دولت