مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 شهریور 1399 ساعت 04:352020-08-25سياسي

آواربرداری واحدهای مسکونی مناطق زلزله زده قطور خاتمه یافت


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی از اتمام آواربرداری مناطق زلزله زده قطور خوی و آغاز بازسازی این مناطق خبر داد.

- محمود بدلی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه تا کنون آوار برداری چهار هزار واحد مسکونی در مناطق زلزله زده بخش قطور به پایان رسیده است، افزود: در حال حاضر سه هزار و 400 واحد پروانه ساخت در منطقه صادر شده، پی کنی سه هزار و 27و احد، آرماتور بندی دوهزار 300 و فونداسیون ریزی دوهزار 300 ونصب اسکلت یک هزار 400و احد در منطقه انجام شده است.

وی از نظارت 40 نفر از ناظران این نهاد بر روند بازسازی مناطق زلزله زده خبر داد و گفت: میلگرد 2 هزار واحد مسکونی را بنیاد مسکن تأمین کرده است بخش خصوصی برای ایجاد کارگاه های لازم در جهت تولید مصالح می تواند از حمایت های بنیاد مسکن در منطقه بهره مند شوند و به روند بازسازی کمک کنند.

بدلی با اشاره به پرداخت تسهیلات ویژه بازسازی مناطق زلزله زده قطور خوی، عنوان کرد: تاکنون 152 میلیارد تومان تسهیلات برای بازسازی مناطق زلزله زده بخش قطور شهرستان خوی پرداخت شده است که این تسهیلات روند بازسازی را شتاب بخشیده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی اضافه کرد: از مجموع اعتبارات و تسهیلات 513 میلیارد تومانی مصوب دولت برای بازسازی مناطق زلزله زده د قطور 152 میلیارد تومان در قا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آواربرداری واحدهای مسکونی مناطق زلزله زده قطور خاتمه یافت

آواربرداری واحدهای مسکونی مناطق زلزله زده قطور خاتمه یافت