مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 شهریور 1399 ساعت 04:452020-08-25اجتماعي

اعزام نیروی بازسازی عتبات همزمان با ایام محرم و صفر از کرمان


14 نیروی داوطلب با مهارت های مختلف فنی برای ادامه پروژه ی اتصال سرداب های حرم مطهر امام حسین (ع) و پروژه مقاوم سازی مجمّع خدماتی سیدالشهداء از کرمان به کربلا اعزام شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، 14 نیروی داوطلب با مهارت های مختلف فنی برای ادامه پروژه اتصال سرداب های حرم مطهر امام حسین (ع) و پروژه ی مقاوم سازی مجمّع خدماتی سیدالشهدا(ع) از کرمان به کربلا اعزام شدند.

با شیوع به 35 نفر رسید.

اعزام شدگان اخیر که سعادت دارند در ایام محرم و صفر در خدمت بازسازی عتبات باشند، دارای مهارت های جوش کاری، تراش کاری، آرماتوربندی، قالب بندی، تدارکاتی و خدماتی هستند که  تعداد 5 نفر از آن ها به صورت تبرعی و 9 نفر به صورت قراردادی اعزام شدند.

بر اساس این گزارش این نیروها که مدت اقامت شان در کربلا سه ماه است، از کرمان به مرز مهران رفته و از آن جا با ماشین های حرم مطهر حسینی به کربلا اعزام می شوند تا در پروژه های یاد شده، خدمت نمایند.

یکی از اعزام شدگان با تخصص جوش کاری که سه سال است در امر بازسازی عتبات توفیق حضور دارد، می گوید برای اعزام مجدد لحظه شماری می کردم و خدا را بابت این سعادت بسیار شاکرم.

فرد دیگری که کشاورز است و از فاریاب کهنوج برای اعزام به کربلا داوطلب شده، اظهار می دارد عاشقانه و تبرعی برای خدمت در بازسازی عتبات ثبت نام کردم،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام نیروی بازسازی عتبات همزمان با ایام محرم و صفر از کرمان

اعزام نیروی بازسازی عتبات همزمان با ایام محرم و صفر از کرمان