مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 شهریور 1399 ساعت 04:502020-08-25اقتصادي

رشد 14 درصدی مصرف آب در شیراز/ کمبود 40 هزارمتر مکعبی آب


معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب شیراز گفت: با توجه به الحاق روستاهای اقماری و شیوع کروناویروس، امسال شاهد افزایش 14 درصدی مصرف آب در محدوده تحت مدیریت این شرکت بوده ایم.

- ایسنا/فارس معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب شیراز گفت: با توجه به الحاق روستاهای اقماری و شیوع کروناویروس، امسال شاهد افزایش 14 درصدی مصرف آب در محدوده تحت مدیریت این شرکت بوده ایم.

حسام خسروی سه شنبه 4 شهریور با بیان اینکه امسال و با استفاده از سیستم های تله متری و کنترل ثبت دقیق وضعیت آبرسانی، امکان توزیع آب موجود به شکل یکسان در کُل نقاط شهر شیراز فراهم شده است، گفت: سال های گذشته کمبود آب منجر به افت فشار و قطع آب در مناطق جنوبی شهر و بروز تنش های اجتماعی می شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از آبفای شیراز، خسروی در عین حال افزایش میزان مصرف آب از ابتدای امسال تاکنون را یادآور شد و با تاکید براینکه آبفا در توزیع آب موجود، عدالت را برای نقاط مختلف شهر رعایت می کند، گفت: ظرفیت تولید آب توسط این شرکت به طور متوسط 533 هزار مترمکعب در شبانه روز است حال آنکه با توجه به افزایش جمعیت شیراز در تابستان ها، شیوع کروناویروس و الحاق برخی روستاها به این شهر، برای گذر از تابستان نیازمند بیش از 680 متر مکعب آب در شبانه روز هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 14 درصدی مصرف آب در شیراز/ کمبود 40 هزارمتر مکعبی آب

رشد 14 درصدی مصرف آب در شیراز/ کمبود 40 هزارمتر مکعبی آب