مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 شهریور 1399 ساعت 04:552020-08-25بين الملل

الزهار: توافقنامه ننگین امارات و رزیم اشغالگر هدیه رایگانی برای ترامپ و نتانیاهو است


محمود الزهار، از اعضای دفتر سیاسی حماس، توافق حاکمان امارات برای عادی سازی روابط با اشغالگران را ضربه ای از پشت نه فقط به مردم فلسطین بلکه به مسلمانان و تمام آزادگان جهان دانست و این توافق را ننگین خواند.

- محمود الزهار، از اعضای دفتر سیاسی حماس، توافق حاکمان امارات برای عادی سازی روابط با اشغالگران را ضربه ای از پشت نه فقط به مردم فلسطین بلکه به مسلمانان و تمام آزادگان جهان دانست و این توافق را ننگین خواند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از العهد، محمود الزهار در سخنرانی در کنفرانس پارلمانی بین المللی که انجمن همبستگی با فلسطین در هند آن را به صورت مجازی برگزار کرد و در آن چهره های پارلمانی و سیاسی از 30 کشور جهان شرکت داشتند، اظهار کرد: عادی سازی با (رژیم) اشغالگر به ما آسیب می زند و به مساله ما خدمتی نمی کند بلکه در راستای خدمت به (رژیم) اشغالگر بوده و پروژه های آن علیه فلسطین و منطقه را تقویت می کند.

الزهار گفت: این توافق ننگین میان امارات و (رژیم) اشغالگر در واقع هدیه رایگانی برای دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا و بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم اشغالگر اسراییلی جهت کمک به آن دو در انتخابات پیش روی شان است.

این عضو دفتر سیاسی حماس تاکید کرد: ادعای اینکه این عادی سازی (طرح) الحاق را متوقف می کند، دروغ بزرگی برای توجیه این جرم ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الزهار: توافقنامه ننگین امارات و رزیم اشغالگر هدیه رایگانی برای ترامپ و نتانیاهو است

الزهار: توافقنامه ننگین امارات و رزیم اشغالگر هدیه رایگانی برای ترامپ و نتانیاهو است