مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 شهریور 1399 ساعت 05:002020-08-25اقتصادي

کشف 202 هزار قطعه موبایل و رایانه قاچاق در شهرستان ری


بازرسان اتاق اصناف در بازدید از انبارهای شهرستان ری، یک انبار قاچاق کالا در بخش قلعه نو شناسایی و مقادیر زیادی کالای دپو شده کشف کردند.

- لطف الله ستاره رییس اتاق اصناف شهرستان ری در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرری اظهار کرد: روز گذشته در بازرسی های سرزده از واحدهای نگهداری کالا در محدوده روستای فیروزآباد میزان قابل توجهی کالای قاچاق و تاریخ مصرف گذشته کشف و ضبط شد.

وی افزود: با بازرسی از این واحد متخلف بیش از 202 هزار قلم کالا از انواع لوازم و تجهیزات جانبی و قطعات موبایل و کامپیوتر کشف شد و در این راستا پس از پلمب انبار توسط مقام قضایی، 2 نفر از عوامل مرتبط با این انبار بازداشت شدند.

رییس اتاق اصناف شهرستان ری ادامه داد: کالاهای مختلف الکترونیکی از جمله انواع گلس 50 هزار عدد، قاب گوشی و تبلت 32 هزار عدد، انواع اسپیکر 1100 عدد، هندزفری و هدست 1700 عدد، تاچ ال سی دی موبایل و تبلت 2300 عدد، کابل و شارژر موبایل و تبلت 13 هزار عدد، فلش 5 هزار عدد، ماسک وارداتی چینی 78 هزار عدد، دستگاه خشک کن گلس 36 عدد، لوازم آرایشی تاریخ مصرف گذشته و قاچاق4200 عدد در این انبار کشف و ضبط شده است.

  ستاره تصریح کرد: پرونده تخلف این انبار بزرگ برای بررسی و احصای ارزش ریالی توسط بازرسان اتاق اصناف در حال رسیدگی و بررسی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 202 هزار قطعه موبایل و رایانه قاچاق در شهرستان ری

کشف 202 هزار قطعه موبایل و رایانه قاچاق در شهرستان ری