مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 شهریور 1399 ساعت 05:002020-08-25بين الملل

نشست قریب الوقوع الکاظمی با احزاب سیاسی عراق


یکی از رهبران ائتلاف الفتح عراق از نشست آتی نخست وزیر این کشور با رهبران احزاب سیاسی برای بررسی یک پرونده بسیار مهم خبر داد.

- یکی از رهبران ائتلاف الفتح عراق از نشست آتی نخست وزیر این کشور با رهبران احزاب سیاسی برای بررسی یک پرونده "بسیار مهم" خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شفق نیوز، سعد السعدی، یکی از رهبران ائتلاف الفتح عراق در سخنانی اعلام کرد که به زودی نشستی میان مصطفی الکاظمی، نخست وزیر این کشور با تمامی احزاب سیاسی عراق جهت بررسی یک پرونده بسیار مهم برگزار می شود.

السعدی در این باره تصریح کرد: ازجمله مهم ترین مأموریت های دولت الکاظمی، مسأله اخراج نیروهای خارجی از عراق است و ما در این راستا، خواستار انجام یک گفت وگوی صریح با آمریکا در جریان سفر او به آمریکا شدیم.

وی افزود: دیداری میان الکاظمی و رهبران تمامی احزاب سیاسی عراق با هدف ارائه گزارشی واضح و روشن از نتایج این سفر و توافقات انجام شده در واشنگتن انجام می شود.

السعدی در ادامه گفت: پس از بررسی گزارش ارائه شده توسط الکاظمی، احزاب سیاسی آن را بررسی کرده و مواضع و اولویت هایشان برای مرحله آتی را تعیین خواهند کرد و تمامی گزینه ها مطرح است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست قریب الوقوع الکاظمی با احزاب سیاسی عراق

نشست قریب الوقوع الکاظمی با احزاب سیاسی عراق