مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 شهریور 1399 ساعت 05:002020-08-25ورزشي

تا 2 ماه دیگر همان ورزشکار قبل از کرونا می شوم


بانوی قایقران پارالمپیکی ایران گفت: تلاش می کنم حداکثر تا یکی دو ماه آینده به همان سطح آمادگی قبل از شیوع بیماری کرونا برسم.

- ایسنا/کرمانشاه بانوی قایقران پارالمپیکی ایران گفت: تلاش می کنم حداکثر تا یکی دو ماه آینده به همان سطح آمادگی قبل از شیوع بیماری کرونا برسم.

شهلا بهروزی راد در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به احتمال اعزامش به رقابت های کاپ جهانی مجارستان در مهر ماه، اظهار کرد: اخیرا از سوی فدراسیون جهانی برای حضور در این مسابقات دعوت شدم و درصورتی که شرایط کرونا اجازه دهدT به همراه مربی ام مسعود مهدوی نیا به این مسابقات اعزام خواهم شد.

وی بابیان اینکه بسیاری از مدال آوران رقابت های جهانی قایقرانی در این مسابقات حضور خواهند داشت، گفت: باتوجه به شیوع گسترده بیماری کرونا در دنیا، ورزشکاران قایقرانی هم به مانند دیگر رشته ها در این مدت تمرینات منسجمی نداشته اند و در سطح آمادگی مناسبی قرار ندارند.

این بانوی قایقران کرمانشاهی اضافه کرد: در این راستا مدال آوران رقابت های جهانی قایقرانی تلاش می کنند با حضور در این رقابت ها یک خودآزمایی داشته باشند و سطح آمادگی خود را محک بزنند.

وی افزود: من هم به دلیل شیوع بیماری کرونا چندماهی را تمرین نداشتم و از حدود 40 روز پیش تمریناتم تخصصی خود را در دریاچه آزادی از سرگرفته ام، با این وج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تا 2 ماه دیگر همان ورزشکار قبل از کرونا می شوم

تا 2 ماه دیگر همان ورزشکار قبل از کرونا می شوم