مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 شهریور 1399 ساعت 05:002020-08-25اقتصادي

صدور پروانه ساخت 3400 واحد آسیب دیده از زلزله قطور


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی با تاکید براتمام بازسازی مناطق زلزله زده قطورتا فصل سرما، گفت: تاکنون برای 3400واحد پروانه ساخت در منطقه صادر شده است.

- آیدین رحمانی در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: تاکنون از مجموع اعتبارات و تسهیلات 513میلیارد تومانی مصوب دولت برای بازسازی مناطق زلزله زده قطور 152میلیارد تومان در قالب تسهیلات بلاعوض، معیشتی، تعمیری و احداثی به آسیب دیدگان زلزله پرداخت شده است.

وی با تاکید بر اتمام بازسازی مناطق زلزله زده قطور تا فصل سرما، تصریح کرد: واحدهایی که صد درصد تخریب شده اند ساخت آنها در اولویت قرار گرفته است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی افزود: همراهی و مشارکت مردم در ساخت و ساز را در اتمام بازسازی بسیار مهم است و تسهیلات بازسازی برای روستاییان براساس پیشرفت کار پرداخت می شود.

رحمانی از نظارت 40نفر از ناظران بنیاد مسکن بر روند بازسازی مناطق زلزله زده خبر داد و گفت: تاکنون آواربرداری 4هزار واحد مسکونی در مناطق زلزله زده بخش قطور به پایان رسیده است.

وی افزود: تاکنون برای 3400واحد پروانه ساخت در منطقه صادر شده، پی کنی 3هزار و 27واحد، آرماتوربندی 2هزار 300 و فونداسیون ریزی 2هزار300 و نصب اسکلت 1هزار400 واحد در منطقه انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور پروانه ساخت 3400 واحد آسیب دیده از زلزله قطور

صدور پروانه ساخت 3400 واحد آسیب دیده از زلزله قطور