مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 شهریور 1399 ساعت 05:102020-08-25سياسي

واعظی: تلاش می کنیم تحریم برای دولت بعد نماند


درست است که ما یک سال وقت داریم، اما اگر بتوانیم، حتی سه روز آخر یا دو روز آخر هم تلاش خواهیم کرد تحریم ها را برداریم تا دولت بعدی بدون تحریم کار خود را آغاز کند - به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه ایران نوشت: همزمان با روز انجام این مصاحبه اظهار نظری از محمد باقر نوبخت، رییس سازمان برنامه و بودجه در رسانه ها برجسته شده بود که ما در حال حاضر هیچ نفتی نمی فروشیم و حتی برای دارو و غذا هم نفت ما را نمی خرند.

این شاید همه آنچه کارزار فشار حداکثری علیه ایران می خوانند نباشد اما نشان می دهد که تحریم ها چه مشکلاتی را ایجاد کرده است.

حال داستان ویروس منحوس هم سختی کار برای دولت روحانی را بیش از پیش کرده واین سؤال را پیش کشیده که براستی با تحریم و کرونا کشور چگونه اداره می شود؟ این سؤال محور اصلی مصاحبه ما با محمود واعظی رییس دفتر رییس جمهوری است.

واعظی توضیح می دهد که چگونه تجربه اقتصاد بدون نفت را دولت روحانی عینی کرده است.

با وجود این تأکید دارد که دولت طرفدار تحریم نیست و در فرصت باقی مانده از عمر دولت حتی دو سه روز آخر کار هم برای رفع تحریم ها از تلاش دست برنمی دارد.

رییس دفتر رییس جمهوری ناظر بر همین سختی کار است که گلایه هایی هم از برخی جریان های سیاسی دارد که به جای آنکه کنار دولت باشند، مقابل آن می ایستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واعظی: تلاش می کنیم تحریم برای دولت بعد نماند

واعظی: تلاش می کنیم تحریم برای دولت بعد نماند