مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 شهریور 1399 ساعت 05:152020-08-25سياسي

شهرداری شوشتر فضاسازی های مناسب ماه محرم را انجام دهد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان شوشتر در نامه ای خطاب به اسکندری، شهردار شوشتر نوشت: پیشنهاد می شود در زمینه فضاسازی و نصب پرچم در خصوص ماه محرم الحرام، - شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان شوشتر در نامه ای خطاب به شهردار شوشتر، خواستار فضاسازی و نصب پرچم های ماه محرم الحرام در سطح این شهر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان شوشتر در نامه ای خطاب به اسکندری، شهردار شوشتر نوشت: پیشنهاد می شود در زمینه فضاسازی و نصب پرچم در خصوص ماه محرم الحرام، بیش از سال های گذشته اقدامات چشم گیری را انجام دهید.

در این نامه آمده است: محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته است.

این فرموده امام راحل بزرگوار به خوبی گویای اهمیت و جایگاه این دو ماه عیزیز در بین باور ها و ارزش های دینی ما است؛ لذا تعطیم شعائر حسینی و اقامه عزای حضرت سیدالشهدا (ع) وظیفه هر شخص، سازمان و نهادی است که باید به نوبه خود به این مهم بپردازد.

به ویژه در شرایط خاص کنونی که شیوع ویروس کرونا برگزاری مراسمات محرم را نسبت به سال های گذشته بسیار محدود کرده است و مساجد و هیئت های مذهبی نمیتوانند برنامه ای در خیابان ها و محلات برگزار نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری شوشتر فضاسازی های مناسب ماه محرم را انجام دهد

شهرداری شوشتر فضاسازی های مناسب ماه محرم را انجام دهد