مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 شهریور 1399 ساعت 05:252020-08-25ورزشي

بررسی دلایل موفقیت یک بازی موبایلی ایرانی در تازه ترین پژوهش «دایرک»


مِنچِرز از همان ابتدای حضورش در بازار بازی موبایل یک اولویت برای گروه های خانوادگی و دوستانه برای شروع یک بازی موبایلی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، مِنچِرز نام آشنایی برای طرفداران بازی های ایرانی است.

بازی موبایلی که سال 93 حضورش را در جمع بازی های ایرانی به طور رسمی اعلام کرد و خیلی زود میان بازیکنان، به خصوص جمع های خانوادگی که بازی مِنچ برایشان نوستالژی داشت، جا باز کرد.

اما نکته مهم تر اینکه مِنچِرز در عین ظاهری ساده، در سال های حضورش در بازار بازی همواره جزء برترین بازی­های ایرانی بوده که این مهم یعنی درگیر کردن و نگه داشتن مخاطبان، نشان از تخصص توسعه دهندگان این بازی داشته است.

در عین حال این تیم موفق به انتشار جهانی مِنچِرز نیز شده­ است.

مِنچِرز از همان ابتدای حضورش در بازار بازی موبایل یک اولویت برای گروه های خانوادگی و دوستانه برای شروع یک بازی موبایلی شد، تا آنجا که بر اساس آمارهای موجود حاصل از تجزیه وتحلیل داده های بازی مِنچِرز، در بازه تیرماه 1396 تا اردیبهشت ماه 1398، بیش از 6 میلیون و 700 هزار حساب کاربری برای این بازی ایجاد شده که در مجموع 5 میلیارد و 824 میلیون و 739هزار و 211 دقیقه مِنچِرز بازی کرده ­اند.

این عدد تقریبا معادل 111 قرن بازی مِنچِرز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی دلایل موفقیت یک بازی موبایلی ایرانی در تازه ترین پژوهش «دایرک»

بررسی دلایل موفقیت یک بازی موبایلی ایرانی در تازه ترین پژوهش «دایرک»