مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 شهریور 1399 ساعت 05:252020-08-25اقتصادي

صدور پروانه ساخت 3400 واحد مسکونی آسیب دیده از زلزله «قطور»


آیدین رحمانی در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، در خصوص آخرین وضعیت بازسازی مناطق زلزله زده بخش قطور خوی، اظهار داشت: تاکنون از مجموع اعتبارات و تسهیلات 513میلیارد تومانی مصوب دولت برای بازسازی مناطق زلزله زده قطور 152میلیارد تومان در قالب تسهیلات بلاعوض، معیشتی، تعمیری و احداثی به آسیب دیدگان زلزله پرداخت شده است.

وی با تاکید بر اتمام بازسازی مناطق زلزله زده قطور تا فصل سرما، تصریح کرد: واحدهایی که صد درصد تخریب شده اند ساخت آنها در اولویت قرار گرفته است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی افزود: همراهی و مشارکت مردم در ساخت و ساز را در اتمام بازسازی بسیار مهم است و تسهیلات بازسازی برای روستاییان براساس پیشرفت کار پرداخت می شود.

رحمانی از نظارت 40 نفر از ناظران بنیاد مسکن بر روند بازسازی مناطق زلزله زده خبر داد و گفت: تاکنون آواربرداری 4هزار واحد مسکونی در مناطق زلزله زده بخش قطور به پایان رسیده است.

وی افزود: تاکنون برای 3400واحد پروانه ساخت در منطقه صادر شده، پی کنی 3هزار و 27 واحد، آرماتوربندی 2 هزار و 300 و فونداسیون ریزی 2 هزار و 300 و نصب اسکلت یکهزار و 400 واحد در منطقه انجام شده است.

این مسوول با بیان اینکه میلگرد 2 هزار واحد مسکونی را بنیاد مسکن تامین کرده است از بخش خصوصی خواست برای ایجاد کارگاه های لا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور پروانه ساخت 3400 واحد مسکونی آسیب دیده از زلزله «قطور»

صدور پروانه ساخت 3400 واحد مسکونی آسیب دیده از زلزله «قطور»