مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 شهریور 1399 ساعت 05:352020-08-25سياسي

انتقاد رییس مجمع نمایندگان استان مرکزی از بی توجهی به پاسداشت سرمایه های انسانی


نماینده معین شهرستان های آشتیان، فراهان و تفرش در مجلس شورای اسلامی از بی توجهی مسوولان میراث فرهنگی به حفظ و پاسداشت سرمایه های انسانی به شدت گله کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، علی اکبر کریمی صبح امروز در نشست اعضای شورای اداری شهرستان آشتیان اظهار کرد: شهرستان آشتیان همچون سایر شهرهای استان مرکزی جایگاه شخصیت ها و انسان های بزرگی بوده که هر یک به سهم خود در پیشرفت و اعتلای این آب و خاک نقش موثری ایفا کردند.

وی تصریح کرد: متاسفانه به دلیل بی توجهی مسوولان میراث فرهنگی استان به حفظ، پاسداشت و شناساندن این شخصیت ها، شاهد هستیم خانه ای در تبریز به عنوان مکان زندگی پروین اعتصامی به عنوان موزه مورد بازدید مردم قرار می گیرد و مردم گمان می کنند اعتصامی اهل تبریز است، در حالی که ایشان متعلق به شهرستان آشتیان هستند و یا به دلیل اینکه امیرکبیر دوره کوتاهی از عمرشان را در کاشان زندگی می کردند اهل کاشان بودند، این در حالی است که خانه امیرکبیر در روستای هزاوه به علت بی توجهی مسوولان در حال نابود شدن و از بین رفتن بود.

نماینده معین شهرستان های آشتیان، فراهان و تفرش در مجلس بیان داشت: وظیفه مهم مسوولان استان به ویژه میراث فرهنگی شناساندن و معرفی این میراث های ارزشمند به نسل جوان و معرفی آنها در سطح ملی و بین المللی است و بای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد رییس مجمع نمایندگان استان مرکزی از بی توجهی به پاسداشت سرمایه های انسانی

انتقاد رییس مجمع نمایندگان استان مرکزی از بی توجهی به پاسداشت سرمایه های انسانی