مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 شهریور 1399 ساعت 06:052020-08-25سياسي

«روح الله حسینیان» خاری در چشم دشمنان انقلاب بود


رییس مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی ضمن تسلیت درگذشت «روح الله حسینان»، نوشت: او خاری در چشم دشمنان انقلاب و منافقان کوردل بود.

- رییس مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی ضمن تسلیت درگذشت روح الله حسینان ، نوشت: او خاری در چشم دشمنان انقلاب و منافقان کوردل بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمد باقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی درگذشت روح الله حسینیان رییس مرکز اسناد انقلاب اسلامی و نماینده ادوار هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی را تسلیت گفت.

متن پیام او به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم انا لله و انا الیه راجعون درگذشت حجت الاسلام والمسلمین آقای روح الله حسینیان رییس فقید مرکز اسناد انقلاب اسلامی و نماینده ادوار هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی موجب تاسف و تاثر گردید.

ایشان به عنوان یک روحانی عالم و محققی توانمند و وارسته در طول سال های پس از انقلاب در مناصب و مسئولیت های متعدد بویژه حوزه قضایی فعالیت شایانی داشتند که این اقدامات خالصانه همواره مانند خاری در چشم دشمنان انقلاب و منافقان کوردل بود و مواضع اصولی و صریح ایشان در حمایت و حراست از ارزش های نظام و انقلاب و مبارزه با نفاق همواره مورد توجه و زبانزد همگان بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«روح الله حسینیان» خاری در چشم دشمنان انقلاب بود

«روح الله حسینیان» خاری در چشم دشمنان انقلاب بود