مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 شهریور 1399 ساعت 06:052020-08-25ورزشي

شهرداری کرج نسبت به ایجاد حال و هوای محرم در شهر اهتمام جدی داشته باشد


رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی شورای شهر کرج گفت: شهرداری و سازمان سیما و منظر باید اهتمام بیشتری نسبت به حال و هوای محرم حسینی داشته باشند و فضاسازی و آذین بندی شهرمان باید بگونه ای باشد که شور حسینی و حال و هوای محرم حفظ شود.

- منصور وحیدی رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای شهر کرج در گفت و گو با خبرنگار فارس در کرج با بیان اینکه زنده نگه داشتن آرمان امام حسین (ع) و گرامی داشتن آن ارزش هایی که امام به خاطرشان از همه زندگی اش گذشت، وظیفه واجبی برای ماست گفت: ماه محرم و صفر امسال به جهت شیوع بیماری کرونا حال و هوای متفاوتی دارد و مقرر شده است که عزاداری در این ایام با اعمال برخی از محدودیت ها برگزار شود، هرچند محدودیت ها برای برگزاری مراسم ها ایجاد شده اما باید بتوانیم به وظایفمان به خوبی عمل کنیم و عرض ارادتمان را به صاحب این ایام به خوبی نشان دهیم.

وی تصریح کرد: شهرداری و سازمان سیما و منظر باید اهتمام بیشتری نسبت به حال و هوای محرم حسینی داشته باشند و فضاسازی و آذین بندی شهرمان باید بگونه ای باشد که شور حسینی و حال و هوای محرم حفظ شود.

وحیدی اظهار داشت: امسال متولیان مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) فقط مسؤول برگزاری شکوهمند این مراسم ها نیستند، بلکه در ابتدا مسؤول صیانت از سلامت و جان عاشقان و علاقمندان به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری کرج نسبت به ایجاد حال و هوای محرم در شهر اهتمام جدی داشته باشد

شهرداری کرج نسبت به ایجاد حال و هوای محرم در شهر اهتمام جدی داشته باشد