مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 شهریور 1399 ساعت 06:052020-08-25بين الملل

چرا شرکت ها با این سرعت به حمایت از جنبش جان سیاهان مهم است برخاستند؟


یک نظرسنجی که به دنبال ماجرای جرج فلوید انجام شده بود، نشان می داد که نزدیک به 90 درصد از اعضای نسل z – کسانی که از سال 1997 تا 2005 به دنیا آمده اند – معتقدند که در آمریکا با آفریقایی آمریکاییان رفتار متفاوتی می شود و از جنبش جان سیاهان مهم است حمایت می کنند.

- گروه غرب از نگاه غرب خبرگزاری فارس: روزی نیست که انسان مشاهده نکند شرکت ها توجه خود را به موضوع جدیدی  معطوف کرده اند.

مدتی نه چندان پیش چندین شرکت توجه زیادی به جنبش جان سیاهان مهم است از خود نشان دادند.

به نظر می رسد به دنبال اعتراضات ناشی از قتل جرج فلوید، بسیاری از شرکت های بزرگ از جمله اپل، آمازون و فیس بوک از این جنبش حمایت کرده اند یا دست کم قول داده اند میلیون ها دلار صرف مبارزه با نژادپرستی کنند و در جهت خاتمه دادن به تبعیض در محیط های کاری خود بیشتر تلاش کنند.

اما چرا این شرکت ها با این سرعت تصمیم گرفته اند خود را با جنبش جان سیاهان مهم است همسو کنند؟ همانطور که در بسیار موارد دیگر صدق می کند، این کار شرکت ها نیز احتمالا دلایل زیادی دارد.

ولی من به عنوان محققی که در زمینه روانشناسی رفتار مصرف کننده و نحوه واکنش شرکت ها نسبت به آن تحقیق می کنم، معتقدم که در این میان یک دلیل بیشتر از بقیه به چشم می آید: جوانان.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا شرکت ها با این سرعت به حمایت از جنبش جان سیاهان مهم است برخاستند؟

چرا شرکت ها با این سرعت به حمایت از جنبش جان سیاهان مهم است برخاستند؟