مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 شهریور 1399 ساعت 06:352020-08-25پزشكي

کمیجان در وضعیت قرمز/ مردم رعایت نکنند به قانون متوسل می شویم


فرماندار کمیجان با اشاره به وضعیت قرمز در این شهرستان، گفت: اگر مردم پروتکل های بهداشتی را رعایت نکنند ناچار به قانون و برخوردهای قانونی متوسل می شویم.

- ایسنا/مرکزی فرماندار کمیجان با اشاره به وضعیت قرمز در این شهرستان، گفت: اگر مردم پروتکل های بهداشتی را رعایت نکنند ناچار به قانون و برخوردهای قانونی متوسل می شویم.

سعید فائض پور در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه متاسفانه شهرستان کمیجان با جمعیتی بیش از 36 هزار نفر از لحاظ ابتلا به کرونا در وضعیت قرمز قرار گرفته است، افزود: مسلما به هر میزان که مردم رعایت نکنند، میزان ابتلا هم بیشتر می شود و بیشتر در معرض خطر و شرایط دشوار قرار می گیریم.

وی تصریح کرد: متاسفانه در روزهای اخیر، بویژه در بخش میلاجرد شاهد بی توجهی و عدم رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی مردم بودیم، عروسی ها با وجود ممنوعیت و محدودیت برگزار شد و امروز آثار آن را می بینیم.

فرماندار کمیجان با اشاره به اینکه متاسفانه استان مرکزی در وضعیت خوبی قرار ندارد و حتی یک شهرستان هم وضعیت سفید ندارد، گفت: در حال حاضر و در ماه محرم ضرورت رعایت الزامات بهداشتی بیش از هر زمان دیگری لازم است و اگر رعایت نکنند قطعا دو هفته آینده عواقب آن را خواهیم دید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمیجان در وضعیت قرمز/ مردم رعایت نکنند به قانون متوسل می شویم

کمیجان در وضعیت قرمز/ مردم رعایت نکنند به قانون متوسل می شویم