مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 شهریور 1399 ساعت 07:252020-08-25اقتصادي

اولین شهرک ماهیان زینتی کشور بزودی در محلات افتتاح می شود


فراندار محلات با بیان اینکه در هفته دولت 34 طرح در محلات افتتاح و یک طرح کلنگ زنی می شود، گفت: اقدامات لازم جهت راه اندازی اولین شهرک ماهیان زینتی کشور در استان مرکزی در حال انجام است که امیدواریم در دهه فجر به بهره برداری برسد.

- ایسنا/مرکزی فراندار محلات با بیان اینکه در هفته دولت 34 طرح در محلات افتتاح و یک طرح کلنگ زنی می شود، گفت: اقدامات لازم جهت راه اندازی اولین شهرک ماهیان زینتی کشور در استان مرکزی در حال انجام است که امیدواریم در دهه فجر به بهره برداری برسد.

حسن قمری در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: در ایام هفته دولت 35 پروژه با اعتبار 38 میلیارد و 500 میلیون تومان در شهرستان محلات افتتاح و کلنگ زنی می شود که اشتغال زایی 182 نفر را به صورت مستقیم و غیرمستقیم به همراه دارد.

وی افزود: افتتاح آسفالت راه عیسی آباد به شانق به طول سه کیلومتر، افتتاح کارگاه های آموزشی هنرستان فنی حرفه ای شهید سید مصطفی خمینی شهر محلات با اعتبار 2.

5 میلیارد تومان و پارک نیم ور با اعتبار 600 میلیون تومان و روشنایی محور نیم ور- دلیجان به طول دو کیلومتر از جمله پروژه های شاخص این شهرستان بوده که با حضور استاندار و سایر مسئولان استانی انجام شده است.

قمری تصریح کرد: شهرک ماهیان زینتی به عنوان یک پروژه شاخص در مرحله برگزاری مناقصه برای برق، آب و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین شهرک ماهیان زینتی کشور بزودی در محلات افتتاح می شود

اولین شهرک ماهیان زینتی کشور بزودی در محلات افتتاح می شود