مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 شهریور 1399 ساعت 07:252020-08-25سياسي

هیچ کس خواستار تعطیلی مراسم عزاداری محرم نیست/ ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی


نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان اینکه هیچ کس خواستار تعطیلی مراسم عزاداری محرم نیست، گفت: باید شاهد رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در این مراسم باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم در هشتاد و چهارمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان با اشاره به در پیش بودن هفته دولت اظهار داشت: باید یاد و خاطره تمام دولتمردان جمهوری اسلامی را از همان دولت اول تاکنون گرامی بداریم.

وی ادامه داد: اگر انتقادی به عملکرد دولت ها وارد می شود باید همراه با نقد منصفانه باشد و در کنار مطرح کردن نقد از عملکردها، نباید خدمات را نادیده گرفت.

آل هاشم با اشاره به در پیش بودن روز شعر و ادب فارسی به مناسبت سالروز رحلت استاد شهریار گفت: چهلمین روز درگذشت فخرالذاکرین، حاج فیروز زیرک کار همزمان با روز شعر و ادب فارسی خواهد بود که امیدواریم امسال این روز بزرگ به هر دو مناسبت، گرامی داشته شود.

رییس شورای فرهنگ عمومی استان در ادامه با تسلیت ایام محرم و گرامیداشت یاد شهدای کربلا گفت: هیچ کس خواستار تعطیلی عزاداری ها نیست اما عزاداری که در آن پروتکل های بهداشتی رعایت نشود نه تنها ثواب ندارد بلکه موجب آزار دیگران نیز می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ کس خواستار تعطیلی مراسم عزاداری محرم نیست/ ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی

هیچ کس خواستار تعطیلی مراسم عزاداری محرم نیست/ ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی