مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 شهریور 1399 ساعت 07:352020-08-25اقتصادي

طرزطلب: نیروگاه های حرارتی 86 درصد برق تابستان را تامین کردند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محسن طرزطلب در سی ویکمین جلسه شورای معاونان شرکت تولید نیروی برق حرارتی افزود: رکورد پیک برق تابستان امسال روز 31 تیرماه با رقمی بالغ بر 58 هزار و 254 مگاوات شکسته شده که حدود 50 هزار و 853 مگاوات از این رقم توسط نیروگاه .

- مدیر عامل شرکت مادر تخصصی تولید نیروی برق حرارتی ایران گفت: بیش از 86 درصد برق مورد نیاز کشور در دوران اوج مصرف تابستانی توسط نیروگاه های حرارتی تامین شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محسن طرزطلب در سی ویکمین جلسه شورای معاونان شرکت تولید نیروی برق حرارتی افزود: رکورد پیک برق تابستان امسال روز 31 تیرماه با رقمی بالغ بر 58 هزار و 254 مگاوات شکسته شده که حدود 50 هزار و 853 مگاوات از این رقم توسط نیروگاه های حرارتی تامین شده است.

وی افزود: نیروگاه های حرارتی در پیک تابستان امسال با آمادگی 98 درصدی در مدار تولید بودند؛ این مهم در حالی است که متوسط جهانی این رقم حدود 95 درصد است.

طرزطلب با اشاره به افزایش 11 درصدی تولید نیروگاه های حرارتی نسبت به مدت مشابه سال گذشته، افزود: امسال تا نیمه مردادماه بیش از 140 میلیارد کیلووات ساعت انرژی در نیروگاه های کشور تولید شده که سهم نیروگاه های حرارتی از این رقم حدود 127 میلیارد کیلووات ساعت بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرزطلب: نیروگاه های حرارتی 86 درصد برق تابستان را تامین کردند

طرزطلب: نیروگاه های حرارتی 86 درصد برق تابستان را تامین کردند