مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 شهریور 1399 ساعت 07:502020-08-25ورزشي

دریاچه زریوار فرصتی برای میزبانی مسابقات آسیایی


رییس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو گفت: دریاچه زریوار ظرفیت مناسبی برای میزبانی رقابت های آسیایی است و در همین راستا در حال رایرنی هستیم.

- سید محسن رضوانی امروز (سه شنبه 4 شهریور) در مجمع انتخابات هیات شنا، شیرجه و واترپلو استان ضمن اشاره به اینکه ورزش های آبی در کردستان دارای پتانسیل است، اظهار کرد: متاسفانه ورزش های آبی تحت تاثیر ویروس کرونا قرار گرفته و بسیاری از رقابت ها را لغو کرده است.

وی با بیان اینکه شنای کردستان دارای استعدادهای خوبی است، عنوان کرد: ورزش های آبی در استان کردستان با همدلی می توانند به توسعه برسد.

رییس فدراسیون به ظرفیت دریاچه زریوار در شهرستان مریوان اشاره کرد و گفت: رقابت های شنای آب های آزاد مریوان در تقویم فدراسیون تدوین شده و به عنوان یک برند قهرمانی در بین شناگران مطرح است.

رضوانی تصریح کرد: دریاچه زریوار باتوجه به ظرفیتی که دارد می تواند میزبان مسابقات آسیایی باشد و برهمین اساس در حال رایزنی هستیم.

وی در ادامه افزود: سرانه فضای فیزیکی رشته های آبی در استان کردستان مطلوب است و رییس هیات باید به خوبی از این مهم برای ارتقا استفاده کند.

رییس فدراسیون شنا گفت: متاسفانه طبق ماده 88 استخرها به بخش خصوصی واگذار می شود و این مسئله چون با دید درآمدزایی به آن نگاه می کنند دیگر نگهداری لازم از آن فضا نم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دریاچه زریوار فرصتی برای میزبانی مسابقات آسیایی

دریاچه زریوار فرصتی برای میزبانی مسابقات آسیایی