مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 شهریور 1399 ساعت 07:552020-08-25اقتصادي

کودکان ساوجی مبتلا به اوتیسم صاحب پارک می شوند


همزمان با فرارسیدن هفته دولت، عملیات اجرایی نخستین پارک ویژه کودکان اوتیسم در ساوه با حضور فرماندار، شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر و خبرنگاران و اصحاب رسانه در محل پارک جنگلی آغاز شد.

- ایسنا/مرکزی همزمان با فرارسیدن هفته دولت، عملیات اجرایی نخستین پارک ویژه کودکان اوتیسم در ساوه با حضور فرماندار، شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر و خبرنگاران و اصحاب رسانه در محل پارک جنگلی آغاز شد.

شهردار ساوه در این آیین که امروز، سه شنبه چهارم شهریورماه، همزمان با هفته دولت برگزار شد، گفت: نخستین بوستان ویژه کودکان اوتیسم در زمینی به مساحت چهار هزار متر مربع به همت مدیریت شهری ساوه در محل پارک جنگلی، با اعتبار هشت میلیارد ریال احداث خواهد شد.

سیدمهدی حسینی افزود: پیرو درخواست های والدین کودکان مبتلا به اوتیسم، شورای اسلامی شهر ساوه احداث بوستان فرشتگان را تصویب کرد و همزمان با هفته دولت عملیات اجرایی آن آغاز شد که انتظار داریم تا دهه فجر امسال در مدار بهره برداری قرار گیرد.

وی بیان کرد: احداث بوستان فرشتگان ویژه کودکان مبتلا به اوتیسم گام مهمی جهت تقویت نشاط و شادابی و ارتقای شرایط روحی و سطح تعاملات اجتماعی آنهاست.

رییس اداره بهزیستی شهرستان ساوه نیز گفت: تعداد کودکان مبتلا به اوتیسم در این شهرستان که در سامانه به ثبت رسیده ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کودکان ساوجی مبتلا به اوتیسم صاحب پارک می شوند

کودکان ساوجی مبتلا به اوتیسم صاحب پارک می شوند