مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 شهریور 1399 ساعت 08:052020-08-25ورزشي

برپایی«حسینیه رضوان» در منزل شهدای منطقه راوند، طاهرآباد و خزاق کاشان


مدیر فرهنگسرای المهدی(عج) سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان از برپایی«حسینیه رضوان»در کوی منزل شهدای منطقه راوند، طاهرآباد و خزاق کاشان هر روز تا پایان ماه محرم خبر داد.

- کاشان- مدیر فرهنگسرای المهدی(عج) سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان از برپایی حسینیه رضوان در کوی منزل شهدای منطقه راوند، طاهرآباد و خزاق کاشان هر روز تا پایان ماه محرم خبر داد.

محمدرضا گلسرخی در گفت و گو با ادامه دارد، قرائت زیارت عاشورا و روضه خوانی مختصر در کوی منزل آن شهید و در فضای باز با رعایت تمامی دستورالعمل های بهداشتی برگزار می شود.

ویژه برنامه هر خانه یک حسینیه در کاشان مدیر فرهنگسرای المهدی (عج) سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان با بیان اینکه ویژه برنامه هر خانه یک حسینیه هم توسط این فرهنگسرا در شهرستان کاشان به منظور ترویج فرهنگ و شعائر حسینی برگزار می شود، تصریح کرد: علاقمندان برای شرکت در این پویش می توانند تصاویر و فیلم مربوط به موضوعات مرتبط به ارسال کنند.

وی با اشاره به موضوعات مرتبط با این پویش افزود: نصب پرچم سر در منازل، برگزاری روضه های خانگی، خوانش کتاب های مرتبط با امام حسین (ع) و نوحه خوانی و دکلمه خوانی کودکان از جمله موضوعات ایت ویژه برنامه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی«حسینیه رضوان» در منزل شهدای منطقه راوند، طاهرآباد و خزاق کاشان

برپایی«حسینیه رضوان» در منزل شهدای منطقه راوند، طاهرآباد و خزاق کاشان