مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 شهریور 1399 ساعت 08:252020-08-25سياسي

نظام مهندسی یزد، ساختمان های ناایمن را معرفی می کند


رییس سازمان نظام مهندسی استان یزد اعلام کرد: ساختمان هایی که مطابق با استانداردهای معین شده در قانون ساخته نشده اند، به مردم معرفی خواهند شد.

- ایسنا/یزد رییس سازمان نظام مهندسی استان یزد اعلام کرد: ساختمان هایی که مطابق با استانداردهای معین شده در قانون ساخته نشده اند، به مردم معرفی خواهند شد.

مهدی سالاری با اشاره به نامه دادستان یزد مبنی بر معرفی ساختمان های ناایمن استان به مردم، گفت: شفافیت یکی از اصول مدنظر مدیریت نظام مهندسی استان است و در این راستا ضمن قدردانی از توجه مجموعه دستگاه قضایی استان و دادستان یزد نسبت به بهبود فرآیندهای ساخت و ساز، ساختمان هایی که مطابق با استانداردهای معین شده در قانون ساخته نشده اند، به مردم معرفی خواهند شد.

وی یکی از جلوه های فرهنگ سازی ساخت و ساز ایمن و مجاز را برخورد با خاطیان دانست و افزود: در شرایطی که قیمت تمام شده واحدهای مسکونی افزایش چشمگیری داشته، قطعاً برای مردم خرید مسکن ایمن و مهندسی ساز در اولویت قرار گرفته است و بنابراین موضوع معرفی ساختمان های فاقد کیفیت، اهمیت دوچندانی دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان یزد، محمدرضا حدادزاده دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان یزد با صدور نامه ای خطاب به سازمان نظام مهندسی ساختمان استان، از این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظام مهندسی یزد، ساختمان های ناایمن را معرفی می کند

نظام مهندسی یزد، ساختمان های ناایمن را معرفی می کند