مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 شهریور 1399 ساعت 08:252020-08-25اقتصادي

پروژه های عمرانی و اقتصادی 11 دستگاه اجرایی در میامی افتتاح شدند


فرماندار میامی با اشاره به افتتاح همزمان 59 پروژه هفته دولت در این شهرستان، گفت: 11 دستگاه اجرایی برای هفته دولت پروژه اقتصادی و عمرانی ارائه کرده بودند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد ملایری ظهر سه شنبه در مراسم افتتاح همزمان پروژه های هفته دولت در میامی به میزبانی فرمانداری و با حضور ویدئوکنفرانسی استاندار سمنان، با اشاره به اینکه 11 دستگاه اجرایی در سطح شهرستان برای این ایام پروژه اقتصادی و عمرانی قابل بهره برداری داشتند، بیان کرد: اعتبارات عمرانی این پروژه ها 39 میلیارد تومان برآورد می شود.

وی افزود: شش پروژه آبفای میامی با اعتبار شش میلیارد و 450 میلیون تومان، چهار پروژه منابع طبیعی با اعتبار نزدیک به دو میلیارد تومان راه و شهرسازی شرق استان سمنان با چهار پروژه و اعتبار شش میلیارد و 600 میلیون تومان بخشی از پروژه های هفته دولت شهرستان میامی محسوب می شود.

فرماندار میامی درباره پروژه های قابل کلنگ زنی نیز، توضیح داد: امروز سه پروژه با حضور مسئولان در شهرستان کلنگ زنی شد که از جمله آنها می توان به پروژه مخزن آب کالپوش با سه میلیارد تومان اعتبار، پروژه منابع طبیعی با 600 میلیون تومان و یک پروژه برق رسانی اشاره کرد.

ملایری با اشاره به افزایش 70 درصدی اعتبارات پروژه های سال جاری هفته دولت نسبت به مدت مشابه سال قبل، تاکید کرد: ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه های عمرانی و اقتصادی 11 دستگاه اجرایی در میامی افتتاح شدند

پروژه های عمرانی و اقتصادی 11 دستگاه اجرایی در میامی افتتاح شدند