مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 شهریور 1399 ساعت 08:252020-08-25سياسي

72 مرکز جمع آوری نذورات در استان بوشهر راه اندازی شد


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر از راه اندازی 72 مرکز جمع آوری نذورات در این استان در قالب پویش «احسان حسینی » خبر داد.

- بوشهر- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر از راه اندازی 72 مرکز جمع آوری نذورات در این استان در قالب پویش احسان حسینی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازترویج فرهنگ حسینی در عرصه های مذهبی، معنوی و اجتماعی است که استفاده از سیره امام حسین (ع) موردتوجه قرار دارد.

لطفی افزود: هیئت های مذهبی، گروه های جهادی، مؤسسات نیکوکاری، نمایندگی آستان قدس رضوی در طول سال بر اساس سیره ائمه اطهار (ع) در ترویج کمک رسانی به نیازمندان تلاش های وافری انجام می دهند که خدمات آنان قابل تقدیر است.

رسیدگی به خانواده های نیازمند وی اظهار داشت: امسال برای استفاده از ظرفیت های گوناگون در ماه در خدمات رسانی به مددجویان و نیازمندان بهره گرفت.

وی اضافه کرد: در جمع آوری نذورات خیران از ظرفیت های هیئت های مذهبی، مداحان و گروه های جهادی استفاده می شود که در این راستا 72 مرکز جمع آوری نذورات در قالب پویش ایران هم دل، احسان حسینی در استان بوشهر راه اندازی شده است.

لطفی افزود: نذورات مردم با تلاش هیئت های مذهبی، مداحان و گروه های جهادی بسته بندی و توزیع می شود و موکب داران هم در این عرصه در رسیدگی به خانواده های بی بضاعت خدمات رسانی می ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

72 مرکز جمع آوری نذورات در استان بوشهر راه اندازی شد

72 مرکز جمع آوری نذورات در استان بوشهر راه اندازی شد