مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 شهریور 1399 ساعت 08:452020-08-25سياسي

این شهر عزادار حسین (ع) است؟


امروز پنجمین روز از ماه محرم سال 1399 است و ماسال هیچ گونه رنگ و بویی از محرم به خود ندیده است باید به انتظار نشست تا اعضای شورا و شهردار ماسال که در طول این سالیان هیچ گاه به مقوله فرهنگی شهر ورود نکردند تصمیمی برای روزهای باقی مانده محرم اتخاذ کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ماسال، ایرانیان از دیرباز عاشق و شیفته اهل بیت (ع) بوده اند و بارها این را ثابت کرده اند امسال که ویروس منحوس کرونا پیدا کرد و موج های اول و دوم عده زیادی را به کام مرگ کشاند اما نتوانست جلوی عشق مردم به دستگاه اهل بیت (ع) را بگیرد عاشقان این خاندان کرم با توسل به ساحت مقدس امام حسین (ع) شفای بیماران و ریشه کن شدن این بیماری را خواستار شدند.

امسال عزاداری ها شکلی دیگر پیدا کرد دستورالعمل های بهداشتی روی آن تأثیر گذاشت و این بایدها و نبایدها گاها یک سری محدودیت ها را در پی داشت، قطعاً برای تأثیرگذاری بیشتر هر کاری ملزوماتی نیاز است و در این رابطه جلوه های میدانی حرف نخست را میزند نکته ای که امسال با شروع محرم در گیلان رؤیت نشد.

  شاید با توجه به اعمال برخی محدودیت ها برای کنترل بیماری کرونا امسال انتظار می رفت مسؤولان روی جلوه های میدانی توجه بیشتری داشته باشند اما این امر در گیلان استثناست و بسیاری از مردم عاشق و دل بسته به ساحت اهل بیت (ع) از این بابت نا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این شهر عزادار حسین (ع) است؟

این شهر عزادار حسین (ع) است؟