مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 شهریور 1399 ساعت 08:552020-08-25اقتصادي

ارائه خدمات زیربنایی و روبنایی در مناطق فرسوده شهری


مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران گفت: دولت با ارائه خدمات زیربنایی و روبنایی در مناطق فرسوده و حاشیه ای شهرها به دنبال توسعه خدمات در این محلات است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بروجرد، مهدی عبوری ظهر امروز در حاشیه بازدید از روند احداث سرای محله منطقه دره غریب این شهرستان اظهار کرد: ارائه خدمات زیربنایی و روبنایی در سکونتگاه های غیر رسمی، مناطق حاشیه ای و فرسوده شهری با هدف توسعه این مناطق در دستور کار دولت است.

وی عنوان کرد: به این ترتیب با هدف ارتقاء سطح زندگی مردم در این مناطق خدمات مختلفی در حوزه های فرهنگی، بهداشتی و عمرانی به ساکنان مناطق فرسوده و ناکارآمد شهری ارائه می شود.

مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران خاطرنشان کرد: در این راستا در منطقه دره غریب به عنوان یکی از محله های هدف شهر بروجرد پروژه های خدماتی در حوزه های ورزشی، فرهنگی، اجتماعی و درمانی اجرایی شده و یا در حال اجرا است.

عبوری با اشاره به احداث سالن ورزشی با هدف افزایش سرمایه ورزشی در محله دره غریب بروجرد افزود: همچنین سرای محله و خانه بهداشت این منطقه در حال احداث بوده و بر اساس پیش بینی ها تا پایان امسال به بهره برداری می رسند.

وی تاکید کرد: همچنین به منظور ارتقاء خدمات شهری، پروژه کانال هدایت آب های سطحی در این محله هدف در حال اجرا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات زیربنایی و روبنایی در مناطق فرسوده شهری

ارائه خدمات زیربنایی و روبنایی در مناطق فرسوده شهری