مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 شهریور 1399 ساعت 09:302020-08-25حوادث

لزوم تقویت واحدهای اطلاعاتی و عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا


جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا با بیان اینکه در مبارزه با مواد مخدر صاحب تجربه و دانش هستیم، بر لزوم تقویت واحدهای اطلاعاتی و عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا تاکید کرد.

- جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا با بیان اینکه در مبارزه با مواد مخدر صاحب تجربه و دانش هستیم، بر لزوم تقویت واحدهای اطلاعاتی و عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا سردارمحمد شرفی در جلسه شور ستادی پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران و پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا پرچمدار مبارزه با پدیده خانمانسوز مواد مخدر هستند و مدال افتخار مبارزه با مواد افیونی در خط مقدم بر سینه این پلیس است.

وی با بیان اینکه جانمان را برای امنیت سپر می کنیم، گفت: چه افتخار و توفیقی بالاتر و ارزشمندتر از این است که برای نظم و امنیت جامعه و آرامش مردم تلاش و جانفشانی کنیم.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا با اشاره به تنوع و گستردگی ماموریت های نیروی انتظامی اظهارکرد: سبزپوشان ناجا از نقطه صفرمرزی تا دل شهرها و روستاها و در جای جای کشور به صورت شبانه روزی و بدون وقفه مشغول خدمت رسانی وانجام وظایف ذاتی و قانونی خود هستند و ماموریت های پلیس تحت هیچ شرایطی تعطیل بردار نیست و در این میان انعکاس عملکرد پلیس مبارزه با مواد مخدر نا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تقویت واحدهای اطلاعاتی و عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا

لزوم تقویت واحدهای اطلاعاتی و عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا