مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 شهریور 1399 ساعت 09:352020-08-25فرهنگي

سکانس هایی از فیلم سینمایی تختی


فیلم سینمایی «تختی» به کارگردانی بهرام توکلی و نویسندگی سعید ملکان و بهرام توکلی، فیلمی در سبک زندگی نامه ای و ورزشی محصول سال 1397 است.

داستان فیلم غلامرضا تختی با قرائت و امضای وصیت نامه و خودکشی اش آغاز می شود، - فیلم سینمایی تختی به کارگردانی بهرام توکلی و نویسندگی سعید ملکان و بهرام توکلی، فیلمی در سبک زندگی نامه ای و ورزشی محصول سال 1397 است.

داستان فیلم غلامرضا تختی با قرائت و امضای وصیت نامه و خودکشی اش آغاز می شود، سپس با فلاش بک(رجعت به گذشته) از دوران کودکی اش را که در فقر شدید و در آلونک های خانی آباد جنوب تهران می گذراند.

پدرش رجب خان یخچال دار قدیمی داشت که در طرح گسترش راه آهن مصادره می شود و این امر فقرشان را تشدید می کند و کار پدر را به جنون می کشاند.

غلامرضا که به کشتی علاقه داشت در گام های اولیه اش برای کشتی گیر شدن در دوران نوجوانی ناکام می ماند و هنگام کار در تأسیسات نفتی مسجد سلیمان به تنهایی شروع به تمرین می کند.

او سرانجام کارگری در مناطق نفتی را رها می کند، به تهران نزد خانواده اش برمی گردد و در باشگاه پولاد عبدالحسن فعلی معروف به حاج فعلی، مربی کشتی این باشگاه استعدادش را کشف می کند.

حمیدرضا آذرنگ، ماهور الوند، فرهاد آییش، بهنوش طباطبایی، آتیلا پسیانی، ستاره پسیانی، معصومه قاسمی پور، پریوش نظریه، شیری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سکانس هایی از فیلم سینمایی تختی

سکانس هایی از فیلم سینمایی تختی