مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 شهریور 1399 ساعت 09:352020-08-25اجتماعي

170 بسته لوازم التحریر به دانش آموزان نیازمند اهدا می شود


مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان با اشاره به اجرای طرح مهر تحصیلی از سوی این اداره کل، گفت: در قالب این طرح 170 بسته لوازم التحریر به دانش آموزان نیازمند اهدا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام ستار علیزاده ظهر سه شنبه در جمع خبرنگار با اشاره به فرارسیدن سال تحصیلی جدید، اظهار کرد: همانند سال های گذشته طرح مهر تحصیلی از سوی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان گیلان اجرا می شود.

وی با بیان اینکه این طرح در راستای اجرای امینانه نیات واقفان و برای تأمین کمک هزینه تحصیلی دانش آموزان بی بضاعت است، گفت: در قالب این طرح لوازم التحریر مورد نیاز این دانش آموزان تهیه و به آنها اهدا می شود.

مدیرکل اوقاف گیلان در ادامه با بیان اینکه امسال 170 بسته لوازم التحریر و وسایل کمک آموزشی تهیه و توزیع خواهد شد، تصریح کرد: از این تعداد 60 بسته متعلق به دانش آموزان مقطع ابتدایی و 110 بسته متعلق به دانش آموزان دوره متوسطه است.

وی با اشاره به ارزش ریالی بسته ها، گفت: این بسته ها به ارزش 22 میلیون و 200 هزار تومان از محل درآمد موقوفات منطبق با کمک به دانش آموزان بی بضاعت در چهار شهرستان رشت، آستانه اشرفیه، صومعه سرا و تالش تهیه شده است.

علیزاده ادامه داد: موقوفات آقا سید جنید سیاهکوچه، میر مرادی و موقوفه سید جلال الدین اشرف (س) آستانه اشرفیه، ناصرقلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

170 بسته لوازم التحریر به دانش آموزان نیازمند اهدا می شود

170 بسته لوازم التحریر به دانش آموزان نیازمند اهدا می شود