مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 شهریور 1399 ساعت 10:352020-08-25سياسي

بیش از یک تریلیون تومان، ارزش ریالی مواد مخدر مکشوفه در سال جاری


رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا ضمن ارائه گزارش عملکرد از ابتدای سال تاکنون از رشد 36 درصدی کشفیات این پلیس از ابتدای سال تاکنون در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

- رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا ضمن ارائه گزارش عملکرد از ابتدای سال تاکنون از رشد 36 درصدی کشفیات این پلیس از ابتدای سال تاکنون در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا سردار مجید کریمی در جلسه شور ستادی پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا که با حضور سردار محمد شرفی - جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا - برگزار شد، با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در مقابله و مبارزه جدی و همه جانبه با مواد مخدر گفت: بزرگترین تولید کننده مواد مخدر در همسایگی جمهوری اسلامی ایران قرار دارد.

82 درصد از تولید جهانی خشخاش در افغانستان صورت می گیرد و برابر بررسی ها و گزارشات واصله سالانه بالغ بر 10 هزار تن مواد در این کشور تولید می شود.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا با اشاره به افزایش 32 برابری تولید تریاک در افغانستان اظهارکرد: پس از حضور آمریکا در این کشور کشت و تولید خشخاش در افغانستان رشد 50 برابری داشته است علاوه بر این شاهد تولید مواد مخدر صنعتی نیز در این کشور هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از یک تریلیون تومان، ارزش ریالی مواد مخدر مکشوفه در سال جاری

بیش از یک تریلیون تومان، ارزش ریالی مواد مخدر مکشوفه در سال جاری