مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 شهریور 1399 ساعت 10:552020-08-25سياسي

هیئات غذاهای نذری خود را در مکان مراسم طبخ نکنند


معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: هیئات غذاهای نذری را در مکان برگزاری مراسم طبخ نکنند و آن را در آشپزخانه مخصوص و بهداشتی طبخ و در انتهای مراسم به صورت بیرون بر توزیع کنند.

- حجت الاسلام مرتضی همتی فر در گفتگو با و همچنین نظرات مراجع تقلید، نذرهایی که غیرقابل تغییر است قابل انجام دادن است مثلاً به جای دادن عدسی در ایستگاه صلواتی، عدس خشک نذری به مردم حاشیه شهر که نیازمند هستند، بدهیم.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در ادامه افزود: با توجه به شرایط امسال و نیاز همه مردم به مواد ضدعفونی کننده، بهتر است نذرها را در قالب تولید ماسک و توزیع مواد ضدعفونی کننده و حتی مایع دستشویی نیز قرار داد، مخصوصاً برای نیازمندان و مردم حاشیه شهر که توان خریدن آن را ندارند.

وی در ادامه اظهار کرد: بهتر است امسال سبدهای بسته بندی شده بهداشتی دارای مواد غذایی خام و خشک بین مردم پخش شود و یا غذا در آشپزخانه مخصوص و بهداشتی طبخ شود و به صورت بهداشتی با رعایت پروتکل ها بسته بندی و در حاشیه شهر توزیع شود.

همتی فر با بیان اینکه در محل برگزاری مراسم نباید پخت غذا صورت گیرد، گفت: اگر کسی بخواهد نذورات در همان مجلس خودش توزیع شود و نذری در قالب غذا است، نباید پخت غذا در همان محل مراسم انجام شود بلکه باید در خارج از مراسم، در رستوران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیئات غذاهای نذری خود را در مکان مراسم طبخ نکنند

هیئات غذاهای نذری خود را در مکان مراسم طبخ نکنند