مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 شهریور 1399 ساعت 11:002020-08-25پزشكي

نشریات غیرفعال دانشجویی شناسایی و تعیین تکلیف شوند


مدیرکل فرهنگی وزارت بهداشت با اشاره به طرح «رتبه بندی نشریات دانشجویی وزارت بهداشت» گفت: نشریات غیرفعال باید شناسایی و تعیین تکلیف شده و از نظر کمی و کیفی رتبه بندی شوند.

- مدیرکل فرهنگی وزارت بهداشت با اشاره به طرح رتبه بندی نشریات دانشجویی وزارت بهداشت گفت: نشریات غیرفعال باید شناسایی و تعیین تکلیف شده و از نظر کمی و کیفی رتبه بندی شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر کشور تعطیل نشد و فعالیت های خوبی در این دوران به راه افتاد که طرح رتبه بندی نشریات دانشجویی وزارت بهداشت و سامانه کانون های فرهنگی از این جمله است.

وی درباره ویژگی های این سامانه گفت: همواره یکی از دغدغه های اصلی نشریات دانشجویی، موضوع تخصیص اعتبارات حوزه نشریات و مشکلات مربوط به چاپ نشریات دانشجویی بود که امیدواریم اجرای طرح رتبه بندی نشریات دانشجویی علاوه بر ساماندهی اعتبارات و حمایت های مادی و معنوی زمینه ایجاد وحدت رویه و گردآوری اطلاعات جامعی از این امر در سطح دانشگاه ها فراهم شود.

زائری لطف در باره برگزاری انتخابات مجازی در حوزه نشریات اظهار داشت: تاکنون متاسفانه بسترهای مناسب مجازی ما مناسب نیست و باید پیش از این برای هر دانشجو یک کارتابل فرهنگی تدارک می دیدیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشریات غیرفعال دانشجویی شناسایی و تعیین تکلیف شوند

نشریات غیرفعال دانشجویی شناسایی و تعیین تکلیف شوند