مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 شهریور 1399 ساعت 11:152020-08-25سياسي

اشتغال هزاران نفر از فرزندان کهگیلویه و بویراحمد در دو پتروشیمی گچساران و دهدشت


معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: با بهره برداری از دو پتروشیمی گچساران و دهدشت هزاران نفر از فرزندان استان مشغول به کار می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، احد جمالی در دیدار اعضای ستاد بزرگداشت هفته دولت با نماینده ولی فقیه با گرامیداشت روز کارمند گفت: خدمت به مردم عبادت است، کارمند باید بپذیرد و بداند با شرف به دنیا آمده با شرف  خدمت کند و بازنشسته شود.

معاون سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در خصوص  هفته دولت گفت: نظام جمهوری اسلامی خدمات بزرگ و شایانی به جامعه ارائه داده است، با وجود اینکه در محاصره و تحریم اقتصادی هستیم اما مفتخریم اقتصاد بدون نفت را با موفقیت می گذرانیم.

وی بیان کرد: در هفته دولت سال گذشته 700 میلیارد تومان پروژه عمرانی و اقتصادی به بهره برداری رسید اما امسال و در این شرایط خاص اعتبارات پروژه ها 1100 میلیارد تومان است، ضمن اینکه پروژه های بزرگی در حوزه وزارت نیرو در دست احداث هستند.

این مسوول با بیان اینکه در سطح ملی خدمات بزرگی به استان شده است، افزود: برای اینکه تحت فشار نیروهای خارجی نباشیم باید از اقتصاد تک محصولی نفت خارج شدیم که خوشبختانه این مهم انجام شده و ایران از قبل فروش محصولات پتروشیمی سالانه افزون بر 25 میلیارد دلار درآمد دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغال هزاران نفر از فرزندان کهگیلویه و بویراحمد در دو پتروشیمی گچساران و دهدشت

اشتغال هزاران نفر از فرزندان کهگیلویه و بویراحمد در دو پتروشیمی گچساران و دهدشت