مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 شهریور 1399 ساعت 11:252020-08-25سياسي

ویژه برنامه های تاسوعا و عاشورا در حرم بانوی کرامت اعلام شد


مدیر کل روابط عمومی آستان مقدس حضرت معصومه(س) گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا برنامه های عزاداری در حرم بانوی کرامت در مکان های رو باز برگزار می شود.

- قم - مدیر کل روابط عمومی آستان مقدس حضرت معصومه(س) گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا برنامه های عزاداری در حرم بانوی کرامت در مکان های رو باز برگزار می شود.

حجت الاسلام محسن آمره در گفتگو با در حرم مطهر بانوی کرامت در مکان های روباز و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار می شود، افزود: مراسم عزاداری شب های تاسوعا و عاشورای حسینی بعد از نماز مغرب و عشاء با سخنرانی حجت الاسلام سید محمد مهدی میرباقری و مداحی حسن شالبافان برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: بامداد تاسوعا و عاشورا ساعت پنج و 45 دقیقه صبح سخنرانی و قرائت زیارت عاشورا توسط حجت الاسلام خورشیدی دنبال خواهد شد.

مدیر کل روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس حضرت معصومه (س) گفت: صبح تاسوعا و عاشورا از ساعت 10 صبح زیارت عاشورا به صورت کامل به همراه صد لعن و صد سلام با نوای حجت الاسلام محمدپور قرائت خواهد شد و بعد از آن نیز زائران و مجاوران حرم مطهر از سخنرانی حجج اسلام بخشی و میردامادیان و مداحی جواد احمدی بهره مند خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویژه برنامه های تاسوعا و عاشورا در حرم بانوی کرامت اعلام شد

ویژه برنامه های تاسوعا و عاشورا در حرم بانوی کرامت اعلام شد