مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 شهریور 1399 ساعت 11:252020-08-25سياسي

مرکز واکسیناسیون دام کمیجان افتتاح شد


رییس شبکه دامپزشکی کمیجان از راه اندازی مرکز واکسیناسیون دام و طیور این شهرستان خبر داد.

- رضا رضایی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک، ضمن تسلیت ایام سوگواری امام حسین(ع) اظهار کرد: به مناسبت هفته دولت درمانگاه دامپزشکی و مرکز واکسیناسیون دام و طیور در شهرستان کمیجان افتتاح شد.

وی بیان کرد: این مرکز با حضور فائض پور فرماندار کمیجان، شانقی مدیرکل دامپزشکی استان مرکزی و جمعی از مسئولان شهرستان در سومین روز از هفته دولت به بهره برداری رسید.

رییس دامپزشکی شهرستان کمیجان ادامه داد: درمانگاه دامپزشکی شهرستان کمیجان با اعتباری بیش از 3 میلیارد ریال و اشتغالزایی 5 نفر راه اندازی شده که سهولت دسترسی مرغداران و دامداران جهت تهیه واکسن را می توان از مزایای آن برشمرد.

رضایی خاطرنشان کرد: انجام خدمات درمانی و پوشش حداکثری مایه کوبی دام و طیور در کمیجان و پیشگیری از بیماری از اهداف ساخت درمانگاه دامپزشکی است.

وی تصریح کرد: این درمانگاه در مساحتی بیش از 120 مترمربع و دارای بخش های پذیرش، مایه کوبی، سردخانه جهت نگهداری واکسن، اتاق بستری و معاینه است.

رییس دامپزشکی شهرستان کمیجان ادامه داد: در حال حاضر 24 واحد طیور گوشتی و 4 واحد بوقلمون گوشتی در این شهرستان فعال بوده و همچنین 180 هزار راس دام سبک و 5 هزار راس دام سنگین در کمیجان  وجود دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز واکسیناسیون دام کمیجان افتتاح شد

مرکز واکسیناسیون دام کمیجان افتتاح شد