مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 شهریور 1399 ساعت 11:352020-08-25بين الملل

سران عراق، اردن و مصر در «امان» گرد هم آمدند


نخست وزیر عراق، رییس جمهور مصر و شاه و ولی عهد اردن امروز به منظور بررسی روابط میان این سه کشور و تحولات منطقه گرد هم آمدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، نشست سه جانبه میان سران سه کشور اردن، عراق و مصر دقایقی پیش در امان پایتخت اردن آغاز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری بغداد الیوم، مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق، عبدالله دوم شاه اردن و حسین عبدالله الثانی ولی عهد او و عبدالفتاح السیسی رییس جمهور مصر در این نشست حضور دارند.

محور گفت وگوهای این اجلاس سه جانبه که برای سومین بار برگزار شده است، تقویت همکاری اقتصادی، تجاری و سرمایه گذاری میان سه کشور اردن، عراق و مصر و همچنین بررسی مسائل منطقه ای است.

نخست وزیر عراق و رییس جمهور مصر که هر کدام در راس هیئتی بلندپایه به امان سفر کرده اند قبل از این نشست سه جانبه به طور جداگانه با شاه اردن و ولی عهد او دیدار داشتند.

عبدالله دوم در دیدار با الکاظمی بر ضرورت تحکیم روابط میان دو کشور در زمینه های مختلف و ادامه رایزنی و هماهنگی میان دو کشور در مسائل مختلف تاکید کرد.

شاه اردن بر حمایت کشورش از عراق در تقویت امنیت و ثبات آن و حفظ تمامیت ارضی و استقلال سیاسی آن و مقابله با هر گونه تلاش برای مداخله در امور داخلی این کشور تاکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سران عراق، اردن و مصر در «امان» گرد هم آمدند

سران عراق، اردن و مصر در «امان» گرد هم آمدند