مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 شهریور 1399 ساعت 12:052020-08-25سياسي

رونمایی از نظام ملی کدگذاری/وجود بیش از 45 هزار روستا در کشور


طرح ملی کدگذاری واحدها و عناصر کشوری عاملی برای شناسایی عناصر تقسیمات کشوری در راستای توزیع عادلانه ثروت است.

- شیراز - مدیرکل تقسیمات کشوری گفت: طرح ملی کدگذاری واحدها و عناصر کشوری عاملی برای شناسایی عناصر تقسیمات کشوری در راستای توزیع عادلانه ثروت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سعید جلالی بعد از ظهر سه شنبه در جلسه ویدئو کنفرانس در خصوص تقسیمات کشوری بیان کرد: از سال 96 بیش از 300 تغییر در تقسیمات کشوری ایجاد شده است که از جمله اهدافی که تقسیمات کشوری به دنبال آن است می توان به توزیع عادلانه ثروت در کنار توسعه متوازن منطقه ای اشاره کرد.

وی ادامه داد: یکی از جهت گیری هایی که در تقسیمات کشوری لحاظ شده است می توان به ایجاد عدالت تقسیماتی اشاره کرد لازم به ذکر است که 21 شهرستان جدیدالتاسیس در کشور ایجاد شده که از این شهرستان ها 20 شهرستان در مناطق مرزی و استراتژیک کشور قرار دارد که این تقسیمات عاملی برای ایجاد امنیت در مناطق می شود البته لازم به ذکر است که در کنار ایجاد امنیت تقسیمات کشور منجر به توزیع صحیح توسعه نیز در کشور می گردد.

او با اشاره به طرح ملی کدگذاری بیان کرد: نظام کد گذاری طی دو سال گذشته به علت حساسیت به صورت آزمایشی در کشور اقدام به فعالیت کرد و با تکمیل پیش نیازهای موجود در این طرح نسبت به برطرف کردن مشکلات این سی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از نظام ملی کدگذاری/وجود بیش از 45 هزار روستا در کشور

رونمایی از نظام ملی کدگذاری/وجود بیش از 45 هزار روستا در کشور