مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 شهریور 1399 ساعت 12:102020-08-25اقتصادي

تحقق 300درصدی تعهد اشتغال در میامی/ بهره برداری از 59 پروژه در میامی


فرماندار میامی با اشاره به توجه ویژه استاندار و مسووولان به شهرستان محروم میامی گفت: تعهد اشتغال دستگاه های اجرایی استان در شهرستان میامی 550 نفر بوده که این رقم به دلیل حمایت های ویژه بیش از 300درصد افزایش داشته است.

- ایسنا/سمنان فرماندار میامی با اشاره به توجه ویژه استاندار و مسووولان به شهرستان محروم میامی گفت: تعهد اشتغال دستگاه های اجرایی استان در شهرستان میامی 550 نفر بوده که این رقم به دلیل حمایت های ویژه بیش از 300درصد افزایش داشته است.

ملایری در آیین افتتاح پروژه های هفته دولت این شهرستان اظهار کرد: 59 طرح عمرانی از 11 دستگاه اجرایی استان سمنان در سومین روز از گرامیداشت هفته دولت با دستور استاندار سمنان در شهرستان میامی به بهره برداری می رسد.

وی افزود: این طرح ها به تفکیک برای دستگاه های آب و فاضلاب 6 طرح، منابع طبیعی و آبخیزداری چهار طرح، اوقاف و امور خیریه یک طرح، راه و شهرسازی چهار طرح، بنیاد مسکن، جهاد کشاورزی، امور عشایری هرکدام سه طرح، دهیاری ها 22 طرح، آب منطقه ای یک طرح، شرکت توزیع نیروی برق 10 طرح و شهرداری میامی دو طرح به بهره برداری می رسد.

فرماندار میامی با بیان اینکه بیشترین سرمایه گذاری در بخش کشاورزی این شهرستان صورت گرفته تصریح کرد: طرح های شهرستان میامی در هفته دولت با اعتباری بالغ بر 32 میلیارد تومان ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق 300درصدی تعهد اشتغال در میامی/ بهره برداری از 59 پروژه در میامی

تحقق 300درصدی تعهد اشتغال در میامی/ بهره برداری از 59 پروژه در میامی